21 ian. 2011

...jos mâna de pe bucata mea de Românie...

Nu e vina mea că sunt român ca şi voi. Şi la fel ca şi voi am şi eu dreptul la bucata mea de Românie. Spre deosebire de voi eu sunt doar muritorul fără pretenţii. Nu am venit niciodată cu pretenţia de a fii ales conducătorul vostru aşa cum aţi venit voi. Nu am venit pentru simplu fapt că am fost pe deplin conştient că nu am această menire. De aceea v-am acceptat pe voi, v-am votat, v-am plătit tot ce mi-aţi cerut ca plată, în schimbul ajutorului promis de voi. Şi am plătit destul ca să constat că voi nu doreaţi altceva decât să puneţi mâna şi pe bucata mea de Românie. Am plătit destul pentru a nu-mi mai permite să va mai dau din pâinea copiilor mei, fără că voi să-mi oferiţi ceva. Am plătit destul să aflu că pe bucata voastră de Românie aveţi alte legi şi alte drepturi faţă de mine. Am plătit destul ca să-mi întăresc convingerea că nu sunteţi capabili decât de hoţie şi jaf. Gata, nu va mai vreau. Nu mai vreau ca semeni mei să mă jefuiască cu propriul meu acord. Nu mai vreau să va plătesc pentru ca voi să-i seviti pe cei care mă jefuiesc la căldură, la electricitate, la bucata de pâine a copiilor mei. Plecaţi de pe bucata mea de Românie, prefer liniştea copiilor mei în schimbul neputinţei voastre, prefer cinste şi onoare pentru copiii mei în schimbul hoţiei voastre, prefer sărăcie şi dreptate în schimbul minciunii. Nu vreau să ajung vreodată să aduc aceleaşi acuze propriilor mei copii, staţi departe de ei şi de bucata mea de Românie.